Sunday, September 14, 2008

Masa

Kadang kadang masa boleh terhenti...
Kadang kadang masa boleh mati...
Tak percaya...
Masa terhenti bila bateri habis...
Masa mati bila bateri kong....

Itu citer pasal masa...bukan masa yang hendak diperkatakan...
Masa...huermmm....
apa itu masa...
mana datangnya masa...
masa bila masa tuh wujud....
masa bila tah....aku pun tak pernah amik port...
mungkin masa zaman dolu dolu kowt...
tapi masa tuh macam mana masa leh tercipta...
kan aku dah bagi tau tadi...tak taw...tak pernah amik port...
klu korunk tau...bagi taw lar aku...
bila... masa tuh tercipta....
jangan tanya aku tau....aku tak tau....
serius beb aku mmg tak taw....

Apa jadah ada ngan masa....
Dolu aku slalu tak pakai jam...
bila org tanya apasal tak pakai jam...
tak mampu beli ker...
Aku jawap aku takde masa...
sebab tuh aku tak pakai jam...
Tapi selepas meningkat remaja dan nak masuk zaman tua nih...
baru aku tau betapa penting nya masa....
Masa tuh baru aku tau bodonya aku sebab aku takde masa dulu...
Klu tak mesti aku dah ada masa yang banyak...
leh g dating ngan awek aweksss yang aku suka dolu....
hurmmm...syirik...syirik...hehehhe....
sebab tuh ler aku tak suka masa dolu....
skunk aku dah suka pada masa...
sebab....
aku dah ada seorang isteri yang agak cute jugak lar....
aku dah ada seorang anak yang kompom ensem bila besar nanti....
like daddy like son lar kan....itu cakap omputih....
ckp melayu nya plak....
aik tak kan korunk tak reti2 lagi dah beso panjang....
arrrr..lu pikir lar sendiri.....
aku suka masa yang aku miliki skunk...
masa dulu jadikan kenangan....
masa skunk jadikan impian...
abadikan dalam hati dan ingatan....
alhamdulillah.....

jazakumullah khairan khathira

nhfam...14.09.2008...6.10am

2 comments:

nifalnin... said...

amboi.. lepak ngan ali nampak.. x ajak join pun... x per2..

nifalnin... said...

opss... comment atas tu silap lar...

ermm.. cute ke ayang ni.. ahaks...